Windows 10 frissítés (KB5014666) után nem működik a nyomtató bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva
Windows 10 frissítés (KB5014666) után nem működik a nyomtató
A napokban több Windows 10-es gépen belefutottunk a következő problémába.
Miután automatikusan települ a KB5014666 számú 2022. 06. havi frissítés, újraindítás után nem működik a nyomtatás.
Egyelőre Kyocera (P2035DN) és HP (M1132 és P1102w) lézernyomtatóknál tapasztaltam ezt, amik közvetlenül USB porton csatlakoznak a géphez.
A probléma az, hogy a frissítés után “elfelejtődik” a nyomtatóhoz rendelt port, ezért a Windows Offline-nak látja. Ezenkívül feltelepül az adott nyomtatóból egy új példány, általában “1. másolat” néven, de az alapértelmezett nyomtató nem változik, tehát a “régi” marad az alapértelmezett, ami nem működik.
Megoldási lehetőségek:
Ez az 1. másolat lesz a működőképes nyomtatónk, tehát, ha ezt használjuk/alapértelmezetté tesszük, akkor működni fog a nyomtatás.
Másik gyors megoldás lehet a KB5014666 frissítés eltávolítása, majd a gép újraindítása. Ezután működni fog a nyomtató, de a frissítés ugyanúgy fel fog települni a gépre.
Az adott Windows frissítés automatikus telepítését le is tilthatjuk egy kis segédprogrammal (részletes leírás tenforums).
Harmadik lehetőség, ha eltávolítjuk, majd újratelepítjük a nyomtatót.
Más: próbálkozhatunk a port újbóli beállításával is (USB001 USB002, stb.)
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomAdatkezelési tájékoztató